Regulamin obiektu
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 12:00.
- Chęć przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać telefonicznie lub osobiście najpóźniej dzień przed planowanym wyjazdem do godziny 12:00.
- Rozliczenie pobytu następuje w formie wcześniej uzgodnionej z właścicielem obiektu. Do momentu rozliczenia rezerwacji recepcja ma prawo zatrzymać dowód tożsamości i okazać go odpowiedniemu organowi w przypadku braku chęci zapłaty za rezerwację.
- Osoby niezameldowane na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie w godzinach 7:00 do 22:00.
- W całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna – Goście proszeni są w tym czasie o zachowywanie się w sposób niezakłócający pobytu innym.
- Gość za zgodą właściciela może przenieść wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy.
- Podczas albo przed zameldowaniem pobierana jest odpowiednia opłata klimatyczna (3,22 zł za osobę za dobę)
- Na terenie obiektu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów i produktów tytoniowych, poza wyznaczonymi do tego miejscami. W przypadku niezastosowania się do zakazu i uruchomienia czujek dymowych, Gość zostanie obciążony kwotą 300 zł.
- Obsługa obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów należących do Gości.
- Goście Apartamentów na Wzgórzu wynajmują apartamenty i tylko za to jesteśmy w stanie odpowiadać i gwarantować pobyt w ramach wynajmu apartamentów. Wszelkie wydarzenia, które nie dzieją się wewnątrz obiektu, nie są przez nas gwarantowane i nie mamy na nie wpływu. Wszelkie nagłe zmiany pogody, wypadki i inne zdarzenia losowe – nie dotyczą one wynajmu i w żaden sposób nie można wynajmu z nimi wiązać i rościć z tego tytułu praw do zwrotów kosztów itp
- Na terenie obiektu jest całkowity zakaz organizowania różnego rodzaju imprez wcześniej nieuzgodnionych z właścicielem obiektu. Goście nie trzymający się tego zakazu mogą być obciążeni karą w wysokości 500zl.
- O wszelkich zauważonych usterkach lub brakach w wyposażeniu, Gość zobowiązany jest powiadomić recepcję w dniu przyjazdu.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- W naszych apartamentach jest podstawowe, wymagane wyposażenie i nie ma możliwości uzupełniania go na życzenie gości.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który: nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości; znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających; odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu; stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu; odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty aktualnie lub w przeszłości; odmawia dokonania preautoryzacji na karcie
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Lokalu lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest Lokal, jak i w mieszkaniach sąsiadujących z Lokalem, nie wynikające z normalnego użytkowania Lokalu, wyrządzone przez Klienta oraz przez osoby przebywające z nim w Lokalu.
- Większe niż normalne zużycie ręczników oraz pościeli skutkujące ich zniszczeniem oraz ich brak po oddaniu apartamentu, obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 40 zł za sztukę.
- Goście po pobycie zobowiązują się do pozostawienia apartamentu w należytym porządku, wyrzucenia śmieci do kubłów znajdujących się przy bramie. Goście zobowiązują się do pozmywania naczyń po sobie i na prośbę obsługi oddanie apartamentu w stanie jakim go zastali. (brak wyrzucenia śmieci, pozmywania naczyń może skutkować doliczeniem opłaty w kwocie 50 zł do pobytu, faktura może być wysłana na adres Gościa z wezwaniem do zapłaty)
- Tytułem zabezpieczenia wykonania zobowiązania, o którym mowa w ustępach poprzedzających, Obiekt pobiera od Klienta, na początku pobytu, kaucję. Kaucja podlega zwolnieniu w ciągu 7 dni po opuszczeniu Lokalu , po potrąceniu równowartości szkód wyrządzonych przez Klienta oraz osoby, za które ponosi on odpowiedzialność.
- Potrącenia należności z kaucji nie wyłącza dochodzenia roszczeń z tytułu poniesionych szkód, których wartość przewyższa pobraną kaucję.
- Apartamenty na Wzgórzu zastrzega sobie prawo do obciążenia karty Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.
- Przed opuszczeniem apartamentu prosimy o sprawdzenie i zamknięcie drzwi i okien.
- Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji Najemca zobowiązuj się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę – po prostu prosimy zgłaszać wcześniej ilość osób.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel Apartamentów zostanie wezwany do Apartamentu lub wezwana do interwencji zostanie Straż Miejska, Policja, obiekt uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000 zł kary.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Firma zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do skrócenia rezerwacji i zwrotu środków za niewykorzystane noclegi.
- Dla osób korzystających z rezerwacji przez Internet – złożenie rezerwacji pobytu jest równoznaczne z przestrzeganiem powyższego regulaminu
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zasady pobytu ze zwierzętami w obiekcie
-
Zwierzęta są akceptowane w naszym obiekcie za dodatkową opłatą w wysokości 40 zł za dobę oraz jednorazową kaucją zwrotną w wysokości 200 zł – pobieraną w przypadku pobytu zwierzęcia dłuższego niż 3 doby.
-
Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za jego zachowanie oraz ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę zarówno w pokoju, jak i na terenie całego obiektu.
-
Zwierzęta nie mogą pozostawać same w pokoju na dłuższy czas, jeśli ich zachowanie mogłoby powodować hałas lub stres dla innych gości (np. uporczywe szczekanie, wycie itp.).
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do zwrócenia uwagi właścicielowi zwierzęcia oraz – w przypadku powtarzającego się naruszenia zasad lub zakłócania porządku – do odmowy dalszego pobytu zwierzęcia w obiekcie.
-
Zwierzęta mają całkowity zakaz przebywania w strefie SPA, w tym w saunach, jacuzzi, siłowni, basenie oraz innych przestrzeniach wellness.
-
Na terenie obiektu (w tym na dziedzińcu, w ogrodzie, parkingu i częściach wspólnych) zwierzęta muszą być prowadzone na smyczy, a w razie potrzeby również w kagańcu.
-
Właściciele są zobowiązani do natychmiastowego sprzątania nieczystości po swoich zwierzętach, zarówno w budynku, jak i na zewnątrz.
-
Zabrania się wprowadzania zwierząt na łóżka, sofy oraz inne meble tapicerowane w pokojach.
-
W przypadku powstania zniszczeń w wyniku pobytu zwierzęcia, Gość zostanie obciążony kosztami ich naprawy lub czyszczenia, nawet jeśli przekraczają one wysokość pobranej kaucji.
-
Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci przyjazdu ze zwierzęciem – obiekt może ograniczyć liczbę pokoi dostępnych dla Gości ze zwierzętami.
-
Niezgłoszenie przyjazdu ze zwierzęciem przed zameldowaniem może skutkować:
- odmową zakwaterowania zwierzęcia ze względu na ograniczenia obiektu lub brak dostępnych pokoi przystosowanych do pobytu ze zwierzętami,
- naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 100 zł tytułem obsługi nadzwyczajnej oraz konieczności reorganizacji przygotowania pokoju,
- lub w skrajnych przypadkach — odmową zakwaterowania całego pobytu bez zwrotu kosztów, jeśli obecność zwierzęcia narusza regulamin lub możliwości obiektu.
Rozszerzony regulamin obiektu do pobrania w formacie PDF
Regulamin_Glowny_10052022