Zakup pralki i suszarki
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na zakup środków trwałych – wyposażenie obiektu (1. Suszarka do pościeli 2. Pralka automatyczna), w związku realizacją projektu pn. „Utworzenie Ińskiego Centrum Sportów Wodnych”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.5 Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji, Typ projektu: Innowacyjne inwestycje przedsiębiorstw: projekty przedsiębiorstw zakładające rozwój innowacyjności i konkurencyjności w sektorze turystyki w obszarze turystyki wodnej, turystyki aktywnej (w tym w szczególności turystyki rowerowej), turystyki poznawczej i kulturowej. Numer konkursu: RPZP.01.05.00-IZ.00-32-006/19.
- Nazwa, adres i dane teleadresowe Beneficjenta.
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa i uruchomienie środków trwałych:
1. Suszarka do pościeli
2. Pralka automatyczna
Zamawiający wymaga aby środki trwałe opisane w pkt. 2 były urządzeniami komplementarnymi i stanowiły jedną linię wzorniczą, umożliwiającą łączenie zarówno poziome i ustawienie pionowe urządzeń (obok siebie lub jedna na drugim) co powoduje, iż urządzenia muszą mieć ten sam wymiar jeżeli chodzi o głębokość i szerokość.
Specyfikacja suszarki
Sposób załadunku: od przodu
Pojemność minimum 10 kg
Typ suszarki: kondensacyjna, automatyczna
Programator: elektroniczny
Możliwość montażu na pralce: tak
Pompa ciepła: tak
Klasa energetyczna A+++
Poziom hałasu: max 65 dB
Programy suszenia: minimum bawełna, pościel, ręczniki
Wybór stopnia suszenia: tak
Zasilanie prądem zmiennym jednofazowym 220-240V/50 Hz lub trójfazowym 370V/50Hz
Specyfikacja pralki
Rodzaj: automatyczna
Sposób załadunku: od przodu
Pojemność załadunku: minimum 11 kg
Maksymalna prędkość wirowania /obr/min: minimum 1000
Silnik: inverterowy
Sterowanie: elektroniczne, pokrętło, ekran dotykowy i smartfonem
Klasa energetyczna: minimum C
Automatyka wagowa: wymagana
Zasilanie prądem zmiennym jednofazowym 220-240V/50 Hz lub trójfazowym 370V/50Hz
Podłączenie wody: ciepła lub zimna
Gwarancja minimum 24 miesiące
Od wykonawcy wymaga się dostawy i pierwszego uruchomienia. Wszelkie koszty związane z instalacją i pierwszym uruchomieniem obciążają Wykonawcę
Wykonawca musi gwarantować, że oferowany niego przedmiot zamówienia spełnia wszelkie wymagania stawiane przez Zamawiającego, jest kompletny, sprawny i zdatny do eksploatacji.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej na jeden wybrany środek trwały spośród wyżej wymienionych. Wymagane jest jednak podanie ceny za każdy środek trwały osobno.
Jest to niezbędne dla porównania ofert na poszczególne środki trwałe.
Kod CPV: 42716200-0
Nazwa kodu CPV: Suszarki
Kod CPV: 42716120-5
Nazwa kodu CPV: Pralki
Miejsce dostawy: 73-140 Ińsko, ul. Armii Krajowej 14, pomieszczenie techniczne na poziomie -1.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (stawianie warunków udziału nie jest obowiązkowe).
Nie dotyczy.
- Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
Kryterium 1: Cena – waga kryterium: 80 %
Kryterium 2: Gwarancja (suszarka) – waga kryterium: 10%
Kryterium 3: Gwarancja (pralka) – waga kryterium: 10 %
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
Algorytm obliczenia liczby punktów dla Kryterium 1 przedstawia
się następująco:
Łączna cena najniższa
Liczba punktów dla Kryterium 1 = —————————- x 80 pkt.
Łączna cena oferty ocenianej
Dla obliczenia liczby punktów dla Kryterium 1 (Cena) będzie wzięta łączna cena oferty, stanowiąca sumę cen, zaoferowanych dla każdego środka trwałego.
Algorytm obliczenia liczby punktów dla każdego z pozostałych kryteriów: Kryterium 2 i Kryterium 3 przedstawia
się następująco dla każdego z w/w kryteriów:
Gwarancja do 24 miesięcy – 0 pkt.
Gwarancja do 36 miesięcy – 5 pkt.
Gwarancja do 48 miesięcy – 15 pkt.
Gwarancja powyżej 48 miesięcy – 20 pkt.
Zostanie wybrana oferta z najwyższą ilością łączną punktów. Zostanie wybrany Oferent, który uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (Kryterium 1, Kryterium 2, Kryterium 3), spełniając jednocześnie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W przypadku, gdy więcej niż jeden Wykonawca składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów, zostaną oni wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty dodatkowej (po uprzednich negocjacjach), co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami.
- Termin składania ofert.
Oferty należy dostarczyć do:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
do dnia 20.06.2022 r. do godz. 1500.
Oferty musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską albo za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
gdzie jest umieszczone niniejsze Zapytanie Ofertowe.
Zaleca się, aby w przypadku składania oferty osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
„Oferta na dostawę środków trwałych – wyposażenie obiektu”
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
- Termin realizacji umowy.
Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30-06-2022.
- Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub pozostawanie w innym związku niż wskazane w pkt. a)-d) powyżej jeżeli naruszają zasady konkurencyjności, w tym zasady wydatkowania środków publicznych.
2) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy).
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2.Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu.
3.Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji ogłoszenia na wybór dostawcy, w trakcie trwania postępowania i w chwili zawarcia umowy, w tym między innymi wynikających z nadzwyczajnej sytuacji, spowodowanej globalną epidemią koronowirusa SARS-CoV-2 lub trwającej wojny w Ukrainie, w tym m.in. przerwanie łańcuchów dostaw, skutkujące opóźnieniem dostawy.
c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień lub zwłoki po stronie Zamawiającego, lub Wykonawcy (Dostawcy), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o okres przestojów i opóźnień lub zwłoki;
d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o czas jej występowania;
e. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
f. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych;
g. w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać;
h. w przypadku nieuzyskania planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej lub jego cofnięcia.
4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron.
- Informacje o możliwości składania ofert częściowych (jeśli dotyczy).
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
- Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie.
Nie dotyczy.
- Informacje o planowanych zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone, jeżeli zamawiający przewiduje ich udzielenie.
Nie dotyczy.
- Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą (jeśli dotyczy).
1)Wypełniony Formularz Oferty.
W/w dokument należy złożyć w oryginale, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do ZO.
2)Oświadczenie o braku powiązań.
W/w dokument należy złożyć w oryginale, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do ZO.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
Oferta wraz z załącznikami dla których Zamawiający określił wzór w zapytaniu ofertowym, musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty załączone do oferty, w tym opis parametrów technicznych muszą być złożone w języku polskim.
Oferent składa tylko jedną ofertę na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do ZO.
Dopuszcza się złożenie oferty wyłącznie w walucie PLN.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
Dodatkowe warunki
a. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań, w trakcie postępowania w formie pisemnej. Pytania należy zadać poprzez Bazę Konkurencyjności, w przypadku gdyby z przyczyn technicznych nie można było zadać pytań za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, można zadać pytania na adres mailowy: biuro@icsw.com.pl . Osoba do kontaktu: Artur Sobiesiński. Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 502461711.
b. Złożenie oferty przez Oferenta, nie stanowi złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty oferenta, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska a w szczególności jeżeli jest niższa o 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, w przypadku, gdy wezwie oferenta do udzielenia stosowanych wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, a ten nie udzieli takich wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
e. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
Termin związania ofertą upływa po 10 dniach licząc od terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
do dnia 20.06.2022 r. do godz. 15.00.
Oferty musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską albo za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
gdzie jest umieszczone niniejsze Zapytanie Ofertowe.
Zaleca się, aby w przypadku składania oferty osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
„Oferta na dostawę środków trwałych – wyposażenie obiektu”
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską.
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2022 o godz. 1530 w:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Załączniki: