Zakup wyposażenia sali konferencyjnej
Nr sprawy: ZO/3/1/RPO WZ/2022 Ińsko, 19-08-2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na zakup środków trwałych – wyposażenie obiektu (1. Warnik 2. Podgrzewacz Gastronomiczny elektryczny, 3. Podgrzewacz do potraw -szt2, 4. Ekspres do kawy, 5. Komplet talerzy i sztućców – 2 komplety), w związku realizacją projektu pn. „Utworzenie Ińskiego Centrum Sportów Wodnych”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.5 Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji, Typ projektu: Innowacyjne inwestycje przedsiębiorstw: projekty przedsiębiorstw zakładające rozwój innowacyjności i konkurencyjności w sektorze turystyki w obszarze turystyki wodnej, turystyki aktywnej (w tym w szczególności turystyki rowerowej), turystyki poznawczej i kulturowej. Numer konkursu: RPZP.01.05.00-IZ.00-32-006/19.
- Nazwa, adres i dane teleadresowe Beneficjenta.
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa i uruchomienie środków trwałych:
1. Warnik – 1 szt
2. Podgrzewacz Gastronomiczny elektryczny – 1 szt
3. Podgrzewacz do potraw – 2 szt
4. Ekspres do kawy – 1 szt
5. Komplet talerzy i sztućców – 2 komplety
Specyfikacja – warnik
– zakres regulacji termostatu 30÷100°C
– materiał – stal nierdzewna
– wskaźnik poziomu wody
– termostat bezpieczeństwa
– kontrolka zasilania
– urządzenie przeznaczone do podgrzewania lub zagotowywania wody
– podwójne ścianki zapewniają
– pojemność minimum 10l
– zasilanie elektryczne o mocy minimum 1,5 kW
– gwarancja 24 miesiące
Specyfikacja podgrzewacz gastronomiczny elektryczny
– pojemność minimum 5 litrów
– zasilanie elektryczne – 220-240v
– moc elektryczna max 2 kw
– gwarancja 24 miesiące
– regulator z termostatem
– materiał – stal nierdzewna
– Pokrywa roll-top otwierana pod kątem 90 lub 180 stopni
Specyfikacja Podgrzewacz do potraw – 2 szt
Podgrzewacz nr 1
– Przeznaczenie – zupy i sosy
– Pojemność: minimum 7 litrów
– 1x pojemnik na pastę
– dopuszcza się alternatywne utrzymywanie ciepła poprzez grzałkę elektryczną
Podgrzewacz nr 2
– Podgrzewacz na pastę z pełną pokrywą Roll-Top 9 L GN 1/1
– Podgrzewacz na pastę ROLLTOP – GN 1/1
– dopuszcza się alternatywne utrzymywanie ciepła poprzez grzałkę elektryczną
– Pokrywa typu ROLL–TOP otwierana do 180°,
– 2 pojemniki na pastę i GN 1/1 – 65 mm,
– materiał Stal nierdzewna, stelaż ze stali 2,3 mm, pokrywa 1,2 mm
– pojemność minimum 7 litrów
Specyfikacja Ekspres do kawy
– zbiornik na kawę ziarnistą o pojemności 1 kg
– pojemnik na wodę o pojemności 4 l
– zbiornik na fusy minimum 15 porcji zużytej kawy
– taca ociekowa o pojemności 1 l
– możliwość przygotowywania 2 napojów równocześnie
– wylewka gorącej wody i pary
– dodatkowa podstawa
– podwójna pompa oraz podwójny bojler
– dotykowy wyświetlacz cyfrowy
– wydajność minimum 50 kaw dziennie
– zasilanie 230v
– młynek wbudowany
Specyfikacja Komplet talerzy i sztućców – 2 komplety
Wszystkie elementy muszą nadawać się do mycia w zmywarce
Materiał z których zrobione będą talerze musi być w kolorze białym
Materiał dla sztućców – stal nierdzewna
Pozostałe pozycje – szkło bezbarwne
Komplet musi składać się z:
– szklanka do kawy minimum 20cl – 40szt
– szklanka do wody minimum 25cl – 40 szt
– kieliszki do wina minimum 30 cl – 20 szt
– kieliszki do wina minimum 16cl – 20 szt
– karafka 1 litr – 5 szt
– kieliszki do wódki 2,5cl – 40szt
– Kieliszek Do Szampana minimum 21cl – 20szt
– talerz głęboki do zup – średnica minimum 20cm okrągły – 40szt
– talerz płytki średnica minimum 25 cm okrągły – 40szt
– talerz płytki średnica minimum 19 cm okrągły – 40szt
– półmisek wymiar minimum 24x13cm – 7szt
– miska średnica minimum 23cm – 14 szt
– miska średnica minimum 15cm – 20 szt.
– cukiernica szklana – 4 szt
– łyżka do zup – 40szt
– łyżka do herbaty – 40szt
– łyżka do deserów – 40szt
– widelec – 40szt
– widelec do deserów – 40szt
– noż do 2 dania – 40szt
– nóż do deserów – 40szt
– filiżanka ze spodkiem do Kawy 20cl – 20szt
Od wykonawcy wymaga się dostawy do siedziby zamawiającego
Wykonawca musi gwarantować, że oferowany niego przedmiot zamówienia spełnia wszelkie wymagania stawiane przez Zamawiającego, jest kompletny, sprawny i zdatny do eksploatacji.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na jeden wybrany środek trwały spośród wyżej wymienionych.
Wymagane jest podanie ceny za każdy środek trwały osobno.
Jest to niezbędne dla porównania ofert na poszczególne środki trwałe.
Kod CPV: 39315000-3
Nazwa kodu: Urządzenia restauracyjne
Kod CPV: 39711310-5
Nazwa kodu CPV: Elektryczne zaparzacze do kawy
Kod CPV: 39314000-6
Nazwa kodu: Przemysłowy sprzęt kuchenny
Kod CPV: 39221200-9
Nazwa kodu: Zastawa stołowa
Kod CPV: 39223000-1
Nazwa kodu: Łyżki, widelce
Kod CPV: 39221000-7
Nazwa kodu: Sprzęt kuchenny
Kod CPV: 39710000-2
Nazwa kodu: Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Kod CPV: 39221110-1
Nazwa kodu: Naczynia
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (stawianie warunków udziału nie jest obowiązkowe).
Nie dotyczy.
- Kryteria oceny oferty oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
Kryterium 1: Cena – waga kryterium: 100 %
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
Algorytm obliczenia liczby punktów dla Kryterium 1 przedstawia
się następująco:
Łączna cena najniższa
Liczba punktów dla Kryterium1 = —————————- x100 pkt.
Łączna cena oferty ocenianej
Dla każdego ze środków trwałych (1.-5.), wymienionych w 2. Opis przedmiotu zamówienia niniejszego Zapytania Ofertowego, dla obliczona zostanie liczba punktów dla przyjętego Kryterium 1 (Cena), zgodnie z podanym wyżej algorytmem. Dla każdego środka trwałego zostanie wybrana oferta z najwyższą ilością punktów. Zostanie wybrany Oferent, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach Kryterium 1 dla danego środka trwałego, spełniając jednocześnie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
W przypadku, gdy więcej niż jeden Wykonawca składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów dla danego środka trwałego, zostaną oni wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty dodatkowej (po uprzednich negocjacjach), co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami.
- Termin składania ofert.
Oferty należy dostarczyć do:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
do dnia 29.08.2022 r. do godz. 09:00.
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską albo za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
gdzie jest umieszczone niniejsze Zapytanie Ofertowe.
Zaleca się, aby w przypadku składania oferty osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
„Oferta na dostawę środków trwałych – wyposażenie obiektu”
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
- Termin realizacji umowy.
Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30-09-2022.
- Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.
1) W celu uniknięcia konfliktu interesów o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub pozostawanie w innym związku niż wskazane w pkt. a)-d) powyżej jeżeli naruszają zasady konkurencyjności, w tym zasady wydatkowania środków publicznych.
2) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy).
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2.Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu.
3.Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach:
a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji ogłoszenia na wybór dostawcy, w trakcie trwania postępowania i w chwili zawarcia umowy, w tym między innymi wynikających z nadzwyczajnej sytuacji, spowodowanej globalną epidemią koronowirusa SARS-CoV-2 lub trwającej wojny w Ukrainie, w tym m.in. przerwanie łańcuchów dostaw, skutkujące opóźnieniem dostawy.
c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień lub zwłoki po stronie Zamawiającego, lub Wykonawcy (Dostawcy), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o okres przestojów i opóźnień lub zwłoki;
d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o czas jej występowania;
e. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
f. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych;
g. w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać;
h. w przypadku nieuzyskania planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej lub jego cofnięcia.
4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron.
- Informacje o możliwości składania ofert częściowych (jeśli dotyczy).
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na wszystkie lub wybrane środki trwałe spośród wyżej wymienionych.
W związku z tym, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych, wymagane jest podanie ceny za środek trwały osobno. Jest to niezbędne dla porównania ofert na poszczególne środki trwałe.
- Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie.
Nie dotyczy.
- Informacje o planowanych zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone, jeżeli zamawiający przewiduje ich udzielenie.
Nie dotyczy.
- Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą (jeśli dotyczy).
1)Wypełniony Formularz Oferty.
W/w dokument należy złożyć w oryginale, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do ZO.
2)Oświadczenie o braku powiązań.
W/w dokument należy złożyć w oryginale, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do ZO.
Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
Oferta wraz z załącznikami dla których Zamawiający określił wzór w zapytaniu ofertowym, musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty załączone do oferty, w tym opis parametrów technicznych muszą być złożone w języku polskim.
Oferent składa tylko jedną ofertę na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do ZO.
Dopuszcza się złożenie oferty wyłącznie w walucie PLN.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
Dodatkowe warunki
a. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań, w trakcie postępowania w formie pisemnej. Pytania należy zadać poprzez Bazę Konkurencyjności, w przypadku gdyby z przyczyn technicznych nie można było zadać pytań za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, można zadać pytania na adres mailowy: biuro@icsw.com.pl . Osoba do kontaktu: Artur Sobiesiński. Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 502461711.
b. Złożenie oferty przez Oferenta, nie stanowi złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty oferenta, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska a w szczególności jeżeli jest niższa o 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, w przypadku, gdy wezwie oferenta do udzielenia stosowanych wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, a ten nie udzieli takich wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
e. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
f. W związku z wejściem w życie (w dniu 16.04.2022 r.) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą), określającej sankcje wobec
osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy wyklucza się podmioty, wpisane na ww. listę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Lista osób i podmiotów, wobec których stosowane są środki, przewidziane ustawą, w tym obowiązek wykluczenia z udziału w postępowaniu lub konkursu, prowadzona jest przez Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji i publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
Telefon: 502461711
Email: biuro@icsw.com.pl
do dnia 29.08.2022 r. do godz. 9.00.
Oferty musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską albo za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
gdzie jest umieszczone niniejsze Zapytanie Ofertowe.
Zaleca się, aby w przypadku składania oferty osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
„Oferta na dostawę środków trwałych – wyposażenie obiektu”
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską.
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.08.2022 o godz. 930 w:
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko
ICSW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Armii Krajowej 14
73-140 Ińsko